tiistai 14. huhtikuuta 2015

Kuussa tuulee

Haloo Helsinki: Kuussa tuulee
Olen linkittänyt tämän biisin ainakin jo kahdesti tänne, mutta teen sen vielä kerran. Kuunnelkaa ystävät sanoitusta; uskaltakaa nousta siivillenne ja lentää - uskokaa tulevaan ja siihen, että huominen tuo tullessaan jotakin uutta ja hyvää. Sulkeutuva ovi on aina myös mahdollisuus. Uskaltakaa sulkea ovia takananne.
~~~~~~~~~

"Jos lähden rakkautta etsimään,
olen varma se ei vastaan tuu.
Mut jos lähden vaan elämään
niin saatan joskus rakastuu,
ja uskon et asiat tapahtuu.
Ja sen huomaa kun jokin suuri eteen astuu.
[---]
Ei pitäis liikaa yrittää,
et saisin jonkun itsestäni pitämään.
Tiedän mitä oon ja mitä teen,
jos sä sen näät et pysty ohi menemään
ja kaikki voi joskus rikkoutuu.
Mutta ainakin olin hetken ehjempi kuin moni muu.
[---]
Mä heitin turhan pelon kauas pois,
et sydän vihdoin jotain tuntea vois.
Nyt seison reunalla,
mä olen valmiina.
[---]
Tartu kädestä käteen,
laula sielusta sieluun.
Kasta varpaat kylmään veteen.
Hyppää täysillä joutsenlauluun.
Sillä sinä ja minä,
niin elävinä.
Pystymme kuulemaan,
jos kuussa alkaa tuulemaan."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti